Natti




Klädd i min svarta siden pyjamas med rosor på så är jag redo för sängen. Har gått bredvid ikväll på ännu en avdelning och nu "plingar" jobben verkligen in. Får sms konstant med förfrågningar och det är bara att tacka och ta emot!

Förövrigt är det bara jag som tröttnat rätt så mycket på att få veta vad folk ska rösta på genom facebook. Jag blir så förbannat trött och arg på vissa statusar! Inte fan bryr jag mig om att ni är moderater bara för att ni lägger massa pengar på skit.
Det mest löjliga jag såg var "Alla som inte ska rösta blått kan ta bort mig från facebook" Då har det gått för långt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med till fullo!!!

2010-09-03 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se