Okt. 2, 2010

Två nätter i helgen blev hela helgen istället. Ja jag ska tydligen jobba idag med. Helt ok. Behöver pengarna och med tanke på att jag tjänar ca 1000 kr varje natt så är det gott om de. Idag jobbar Adisa där nere med så det blir kul. Ingen lugn stund där nere inte. För er som undrar så jobbar jag på ett äldreboende om nätterna och ibland om dagarna. Jag trivs mycket bättre om nätterna. Där rondar vi, delar ut medicin, går på larmen och vi är 2 personer på ca 46 boenden. Få personer på så många kan tyckas ibland.
Idag har jag bara tagit det lugnt, funderade på att ta en promenad men helt plötsligt var klockan så mycket och jag behöver mer sömn för att orka med. Så det blir till att sova ännu mer och sedan ta sig till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se