LCHF dag 2

Det här med LCHF är inte så svårt när man tänker efter. Det gäller bara att hålla sig borta från kolhydraterna och använda mycket naturliga fetter. Jag kör på mycket olivolja och nötter för det är det enda jag har hemma nu. Jag läste om någon som åt hallon med grädde till mellanmål och drack kaffe med cocosfett i, eller vad sägs om ost med smör på. Nja..jag vet inte, jag är fortfarande lite rädd för fett men jag ger det en chans!
Dagens frukost blev:
Äggröra med stekta champinjoner, tomater och med turkisk ost över. En liten klick med majonäs turkisk yogurt och kaviar också.

Kl fem är det också dags för Yoga och jag försöker slua röka nu. Det är lite motigt men det ska gå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se