101010



Jaha söndagen den 10 i 10 år 10. Trevligt.

Jag försöker sova men är för pigg, fick ett samtal imorse om att jag ska jobba inatt. Fine by me! Så jag hoppas att jag är utvilad nog. Undrar vem jag ska jobba med inatt?!

Har varit en lugn söndag som den bör, lagade lammkottletter med bönor och timjansås och stekte lite hallomi ost. Aldrig tänkt på det förr men den skiten vi köper för 25 spänn mer 150 gram här är samma ost vi äter varje dag i turkiet för en BETYDLIGT billigare peng. Bättre ost med. Dieten går bra som ni märker, 1 kilor ner. Börjar bli tråkigt att försöka komma på olika maträtter och vilka grönsaker man ska ha för att byta ut potatis osv.

Nu ska jag slappa med att se på tv, städa iordning lägenheten med. Imorn blir det nån slags proteinshake party hos Mona med kaffe efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se