Dagens..




Nostalgin och känslan av att vara hemma i hjärtat och sin plats på jorden är enorm idag. Jag känner mig trygg i mina kläder som visar den exotiska sidan i mig. Ibland eller ja ganska ofta glömmer man bort att man har rötter någon annanstans. Man smälter in bland alla andra i det här landet. Man tappar sin identitet lätt. Men så kommer man hem till mamma som spelar samma turkiska låtar som spelades när jag var liten, jag har på mig en tunika från turkiet som mina släktingar trodde skulle passa mig vilket de hade rätt i, och jag äter mammas underbara turkiska cigara börek. Life is good.

Tunika: Från Turkiet
Leggings: Gina
Ring: Hm
Nitarmband från en söt butik i Borås och de med turkosa stenar från en som vän var i Thailand nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se