we had a greate one!

Suck...jag förstår inte. Jag sitter och är ledsen för att min pärla nog måste skrotas...finito, adjö, ce la vie...NEEEJ! Jag älskar min bil, jag vill inte byta ut den mot nån annan glansigare, säkrare bil. Jag känner till alla sprickor och trasiga knappar. Men det finns ingen som vågar svetsa så nära tanken utan att ta bort själva tanken. För det kan bli en dyr historia. Men...ja..det är nog dags. Min pärla har hängt med sen 92 och ändå kört 238908 mil!!

Solen skiner idag med, jag bara längtar ut! Jag ska äta en frukost, ta mig en kaffe och bege mig på en lång promenad. Sedan ska jag träffa min persiska skönhet för en fika och fira hennes nya jobb som stadsinjengör (stavning??)
Efter det blir det väl middag med Angelica och kanske borde man ta sig en trip till solariet idag med.

Våren är här för att stanna....tills på fredag i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se