Skip bo kväll!

Är hemma efter en skip bo kväll med öl hos Anton, jag har grym nybörjar tur. Andra gången jag spelar och jag kan bara inte sluta vinna! Stackars Angelica som inte vann en enda gång är världens dåligaste förlorare. Det finns bara inte för henne! :D

 

Ska se på Sverige pussas och kramas och sedan somna gott i min säng. Imorgon väntar spinning och jag måste verkligen lämna in min lönelapp på jobbet. Har bestämt mig för att jag måste till Ikea och handla! :) Kanske borde nämna att jag har sålt bilen idag med. Skönt att bli av med ångesten!

Kommentarer
Postat av: sis

ja jag tog den därifrån, den passade inte den stora :D och vadå sålt bilen? :O

2010-03-09 @ 00:13:53
URL: http://lisaturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se