Sirius here I come.

Det eviga letandet efter den perfekta sport bhn...jag älskar den jag har men behöver absolut några till. Jag är ute efter den leopardmönstrade sport bhn från HM men jag hittar den inte på nätet. Jag har som tur va 10% på intersport tack vare mitt gymkort och borde kanske utnyttja den istället. De har ju hyfsat snygga kläder. Men jag gillar färg och coola mönster. Lite svårt att hitta de på spinning byxor :S

 

Röhnisch bh från Intersport 250:-

SÅ jag behöver tips på träningskläder, gärna från nätet med snabb leverans!
Snart blir det afro power dance och så klart mitt älskade gåband i en timma. Måste byta ut musiken i Iphonen bara sen är jag redo.

Träning har verkligen gett resultat, mina älskade muskler på ryggen har tagit form. Får ta en ny bild på det snart. Men måste jobba mer på framsidan, och bygga en starkare rygg och faktiskt min hållning på samma gång.


 

Får även tacka för den snygga ryggsäcken jag fick och ännu en vattenflaska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se