Trötta ben och starka muskler.

Igår på Kick boxningen upptäckte jag att jag hade muskler, idag upptäckte jag att det gör ont i de. Men fasen vad kul det var, vem behöver anger manegment liksom??
Jag är en omplåstrad själ med blåsor på fötterna. MÅSTE skaffa nya löparskor!! Mina dojor har hängt med i ett par år och nu åker de snart ut. Startade dagen med en promenad, blev lite längre än vad jag trodde och tillbaka hemåt från Råda började skorna att "krångla" hellooo varfylld blåsa på hälen.
Efter det var det dags att ta Porschen till verkstaden och en promenad in till stan därifrån. Fika med A och besök på SA.
Om det inte finns några Hundkex kvar i stan så kan de bero på att de står i en vas på mitt matbord. Hundkex innebär sommar för mig så jag tog med mig lite sommar in. Allt för att må lite bättre dessa dagar.

Härligt! Fick en lapp i lådan om att jag får min nya fläkt på Torsdag kl 8. Lite tidigt men visst, bara jag får min fläkt så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se