Remember me

A romantic drama set in New York City during the summer of 2001, where Tyler, a rebellious young man, meets Ally through a twist of fate. Her spirit helps him heal after a family tragedy, though soon the circumstances that brought them together threaten to tear them apart.
Den var så fin och fick en sån twist i slutet att man bara inte kunde sluta gråta. Hade jag varit själv så hade jag storbölat!!
Hade en trevlig kväll med Angelica. Efter jobbet var jag så slut så jag däcka i sängen och sov ett bra tag. Men som vanligt fick Angelica upp mig och jag drog dit för att laga mat och se på film. Ibland är det enklaste det bästa, vänner, saker, ting ljusar upp ens dag.




Gräslöksbiff med gräddsås och färskpotatis! MUMMA!


Kommentarer
Postat av: Sandra Johanson

Du finns delar av påsen på bloggen :)

2010-06-21 @ 16:57:09
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Jo, allt har det funnits en väska i påsen! Den får du se i morgon :)

2010-06-21 @ 19:20:48
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se