Stans goaste räkmackor!

Im back! Har det sjukt svårt för att sätta mig vid datorn och skriva några ord. Men det är sommar, jobb, vänner och fester som lockar liiiiite mer just nu. Gårdagen blev lyckad kan man säga- avslutade den med att köpa nybakda bullar 3 på natten från Gamelstans och dra hem för dusch och ett kallt glas mjölk!

Idag mådde jag inte lika bra precis, med tunga steg drog jag till stan med syster och Anders för att fika på Ingas café. Fika blev sedan en trip runt affärer och jag fick med mig en grå kavaj hem. Lycka! Men för första gången någonsin kan jag faktiskt ha suttit ner i en skobutik och frågat syrran "är du klar snart, är du klar snart, är du klar snart???" Jag provade inte en enda och inte fick jag nån med mig hem heller!..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se