Härliga söndag!

Underbart väder idag, inte alls som på fotot utan regn och åska. Jag älskar åska, har alltid gjort det med. Åska kunde aldrig skrämma mig. Medans mamma sprang runt och drog ur alla sladdar satt jag och log och spelade mitt gameboy för att jag inte fick spela på Nintendo't. Men idag är man äldre och visare, så jag har faktiskt dragit ur alla sladdar och så vidare. Men lite också för att jag ska gå och lägga mig nu och sedan till jobbet inatt. Så jag behöver inte ha sladdarna i som tjuvar åt sig massa ström!
Nu har jag verkligen jobbat i 10 dagar i rad och förtjänar väldigt mycket vila. Imorn ska jag göra allt jag inte kunnat så som att vara utomhus, sola, bada etc etc...sen på kvällen blir det måndagsklubben så klart! ;D
Ha en underbar kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se