Så var det gjort...

Tradera är livsfarligt! Jag har suttit och kollat in alla vackra smycken då jag fick ett hett tips om ett armband jag velat ha. Det sluta med att jag kollade på ringar, armband och stora halsband...vill ha!! Men så kom jag på, om jag står ut i ett halvår så kan jag hitta precis det jag vill i Turkiet. Jag är ute efter silver som blivit så där svart och gamalt. Snyggt som fasen!

Har varit en sväng hos mamma idag, men då jag sov att hon sov på soffan så la jag mig i gillestugans soffa och somna tills hon kom ner för att lägga på mig täcket, och vaknade så där lagom chockad! Min räddsla är lite folk som tittar på en när man sover och när man kanske väcks ur en sån stark sömn som jag hade förut. Jaja...

Imorgon funderar jag på om jag ska med familjen och kusinerna till badet i skövde. Vore lite kul att testa och jag läste att de har en spa-avdelning. Min sarga kropp skulle behöva nåt avslappnande och skönt just nu. Sen när Susanne kommer tillbaka den 7e ska jag boka in min body scrub. ME LIKE!

Sjukt nöjd förövrigt med jul och nyår!



Jag på nyår, sjukt nöjd!



I lilla röda på jul med bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se