Mer om mig..

Namn:Ezgi

Kallas för: Ezzo, Turken

Stjärntecken: Skorpion

Höger eller vänsterhänt: Vänster

Tatueringar: 3 stycken, nacken, vristen och ett litet hemligt ställe ;)

Längd: 1,56 meter över havet!

Skostorlek: 36

Hårfärg: Brunette!

Fräknar: Nix

Önskar du att du bodde någon annanstans? Hm en lägenhet med utsikt över Djurgåren i Stockholm hade inte varit fel.

Tycker du att du är attraktiv? Hm...ja ibland faktiskt.

Dricker du? Japp

Röker du? Tyvärr ja..

Vilket schampo använder du? Hm olika här faktiskt, men alltid färgschampoo

Vilken parfym använder du? Jag har en hel del faktiskt, men Burberry och Hugo Boss går åt en hel del

Vad är du rädd för? Clowner, fartyg och att nån tittar på mig när jag sover.

Gillar du att tvätta? Ärligt, ja!

Senaste personen du ringde? Angelica

Personen som ringde dig? Min syster Lisa

TV-program du såg? 2½ men

Favorit…

Låt: Anouk- Nobody's wife

Sak att göra: Shoppa!

Dryck: Highschool swimingpool

Kläder: Tajta fina festklänningar, annars blir det jeans och tröja på vardagarna.

Film: Hm............Notebook

Har du någonsin…

Blivit arresterad? Nej

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Oj, ett otal gånger.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två!

Senaste…

Boken du läste? Inte fucka upp!

Personen du fick e-mail av? Have2have pga reklamation av en väska.

Personen du fick brev av? Räknas CSN?

Personen du fick sms av? Mikael

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton tror jag.

Saken du köpte? 5 pack strumpor, alltid bra att ha!

Vad har du gjort idag? Fikade med Emelie, shoppade lite och sedan laga lite mat, somna och vakna för att se på tv resten av kvällen

Brukar du svära mycket? Kan man nog säga.

När stiger du upp på morgonen? Det har blivit väldigt sent det senaste...uuundra varför?

Vad har du på dig? Mysbyxor och tee från gina.

Är du glad nu? Nja...jag har rätt tråkigt faktiskt. Kanske därför jag skriver den här just nu.

Vad dansar du till? Allt!

Stockholm är… ? Underbart!

Göteborg är… ? Helt ok, har bott i båda städerna men stockholm slår allt!

Land du vill besöka? Finns många, men jag ska till Turkiet i sommar så jag längtar väl mest dit!


Kommentarer
Postat av: Simone

Hallå snygging! vad har du för dig?

2010-01-06 @ 20:02:31
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se