Thank you wery mutch

Jag gillar när författaren tackar i slutet av boken och tackar sina dåliga erfarenheter för att hon kunnat skapa en karraktär i boken som är sliskiare än sliskig! Då funderar man ju på hur hennes dåliga erfarenheter egentligen var för att hon kunnat skapa en sån bra bild av det vi idag kallar för stekare, enligt författaren kallas de stekare för att de steker brudarna de lägrar som de lyckas få hem. Alltså dumpar de dagen efter.
Funderar lite på vilken slags karaktär jag skulle kunna få fram om jag skrev en bok nu, en man som beter sig som en pojke, är osäker på sin framtid och inte vill jobba men ändå ha pengar, en kille som inte vill ha ett förhållande men ändå någon att mysa med, en kille som måste satsa på jobbet och inte har tid för nån tjej...ja..en stekare helt enkelt.

Nu blir det hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis, senare blir det dags att hämta Tommie från busstationen :)

 

En lång, smal, biffig, kort eller en blandning av allt i historien om min karaktär?

 

Foto här ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se