Husjakt

 

Efter en lunch med falukorvsgryta så är jag mätt och alldeles slut! Var i skolan imorse för Sjukvård och sedan vad min dag gjord. Ganska så tråkigt nuförtiden, men sen kom jag på att jag har lov nästa vecka och borde jobba lite, i samma ögonblick ringde rekryteringen och fråga om jag kunde jobba lite i helgen och nästa vecka. Peeeerfekt!

Har suttit och letat lite hus och fritidshus, jag längtar så efter att få mig ett jobb och köpa mig ett hus och total renovera den. Så klart inte helt själv men med lite hjälp av mina kontakter ska det nog gå riktigt förbannat bra! Ett hus ute i skogen bredvid en liten bäck och stor hage eller äng vore något, "huset vid vägens slut."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se