Ben & Jerry's all the way..

 

En underbar söndag måste jag få säga, jag har storstädat hela lägenheten och till och med skrruvat fast alla lösa handtag i hela lägenheten, även dammat av väggarna. Ja ni läste rätt...dammat av väggarna! Inte visste jag att det kunde bli så dammigt där..men happ.

Efter en pizza med Cissi och Angelica är jag nu hemma och ska njuta av min glass och de tre första säsongerna av Sex and The city. Jag älskar när mitt hem är rent och fint, jag mår bättre på insdian då!
Nåt annat som får mig att må bra är tanken på att jag ska till göteborg på tisdag för att träffa Mikael. Om det nu blir nåt återstår att se. Det är alltid nåt som står i vägen för oss men nu jävlar!

Imorgon är det en lektion kl 8.15 som jag verkligen tycker om också. Människan socialt och kulturellt verkar så rolig!

Nej nu smälter min glass här.

Kommentarer
Postat av: Mia

människan socialt och kulturellt ÄR roligt :D

2010-02-07 @ 18:56:35
URL: http://miaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se