ARRRRRRRRG

Har bara en sak att säga åt en ströd människa på facebook som kallar mig saker, tar bort mig och lägger till mig igen.  En 35 årig stockholmare med noll vett what so ever!

"Dra åt helvete. Vem fan är du som ska döma mig? Va??!! Väx upp, det är 2000-talet och kvinnor är fria att göra vad de vill. Du verkar vara trågsynt och alla kvinnor ska vara som du vill annars är de konstiga fittor. Jävla mansgris!!! Och just när skulle jag ha skickat ett sms till dig om sex när JAG INTE ENS HAR DITT NUMMER?!?"

Så det var alt...

Kommentarer
Postat av: michelle

folk är alltid "tuffa" över nätet.. men i verkligheten är dom hur fega som helst :D personen i fråga är antagligen bara avundsjuk!

2010-02-26 @ 19:10:15
URL: http://chingasos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se