Wiho!

Jag blir så glaaad! Min granne lyssnar på Hoffmeastro och verkar dansa med för den delen! Jag är även klar med mitt power point arbete dock inte det arbetet jag råka radera igår då så den får jag väl hinna göra samtidigt som jag praktiserar. Det är i alla fall ett arbete om min egna sjukdom så jag kan relatera många frågor ochdå måste jag ju få bra betyg med tanke på att typ bara JAG kan svaren, power pointen är bara lite fjäsk!

Tog en promenad förut i SNÖN med Anders och Brando, inte så kul. Sen käka vi onyttigt efteråt med hans vän och sen får jag ett mess "Jag behöver gå ner i vikt, ska vi ta en promenad efter jobbet med" Öh...ok, vi skulle kanske inte slängt i oss kebabtallrik idag då :P I alla fall, snön ja...just då var det typ värsta snöfallet men nu skiner solen och det är molnfritt!



Jag till höger på Arlettes födelsedagsfest! Lärde mig liiiite salsa den dagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se