The lovely bones



Jag har väldigt svårt att gråta vid filmer, kan hända om det är en sann historia. Men annars hepp.....och den här gången......så grät jag inte en enda droppe heller. Måste säga att filmen sög på alla sätt och vis och bara irriterade en nåt så enormt. Jag är glad att jag inte har läst boken för jag hade inte kommit förbi andra sidan. Den handlar inte alls det man vill att den ska handla om och jag bara undrar var Peter Jackson hög när han gjorde den???

Annars har jag haft en trevlig kväll med Angelica efter att vi hämtade min cykel från Emelie, vilket självklart hade fått en punka bara så där....grrrrr...Gillar inte nya staden, har alltid sagt att det är nåt lurt med den delen av stan. Gamla stan WTF!!
Vi gjorde nachos i alla fall och såg på filmen, medans ena skrek så grät andra...ja ni kan ju gissa vad jag gjorde. Fast ifs hon skrek jävligt mycket med!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova ut för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se