Bara att inse åldern..



Bakis frukost!!

Vaknade upp med trycket i hjärnan bakom ögat. Allt ljus sticket som nålar bakom ögat och det bara dunkar!
Big time migrän.
Jag måste sluta få i mig så mycket alkohol, allt festande tär verkligen ut min kropp, med all rätt! Nej det är bara att inse att man inte är 18 längre.
Igår var riktigt kul, Arlett och Diego hade födelsedagsfest i en lokal på Annagatan. Det var massa underbar salsa och jag hade många roliga samtal. Det blev utgång efteråt men jag gick hem redan vid ett tiden. Gjorde mig inte så mycket då jag var ute i fredags med och hade skit kul, hemma kl halv 5 är inte dåligt, även då tänkte jag på klockan och gick hem relativt tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se