En regning sommarkväll..

Min blogg har inte funkat på flera dagar nu, skit sida!
Men nu så ska det väl ändå vara ok igen.

Sitter hemma själv idag, Erik är i Varberg och ska fira midsommar medans jag är kvar och ska på kalas både fredag och lördag. Det är inget nytt för mig att sitta hemma på midsommar precis, har aldrig varit en stor dag för mig att fira precis. Visste ni att nätterna blir längre nu? Kul va!

Tar mig ett glas rödvin och softar i pyjamasen, tänker vara så slapp idag och lägga mig tidigt då jag var uppe vid 6 för att jobba. Kul att man vaknar av att man pratar i sömnen, minns till och med att jag sa "Nej han ska till Frankrike idag"..vem fan snackade jag om?? Det var inte så precis att jag ville lämna Erik som låg och sov så sött i min säng, och jag mådde ännu värre när han messade mig innan han gick till jobbet, och han hittade inte nåt paraply hos mig, stackarn gick i converse och utan jacka!

Nej nu slänger jag mig i sängen!


Kommentarer
Postat av: bella

ah fy fan, varmt o gott var det!

2009-06-19 @ 18:52:59
URL: http://daydreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se