Over and out!

Damn jag måste formatera om min datorn snart, så jag sitter och raderar massa onödiga bilder så jag kan föra över de bilder jag vill ha till mitt USB-minne. Inte lätt....eller jo fan det är det visst, jag har bara en massa onödiga party-bilder. Bilder man inte ens kolla på i framtiden. Jag är inte en så sentimental person faktiskt, jag sparar bara på det viktigaste, hellre minnen än prylar.

Satte dit en rattfull igår, jajemänsan. Nisse och jag drog till Shell för att hyra film och jag märkte att en kvinna vinglade ut ur en bil, så vi drog och hämta polisen som var några meter bort. Liiiiiite jobbigt bara när han säger "Tack för att ni sa till, och du...sätt på halvljuset" OPPS....hehehe...

Fick även skjutsa Guttan till skara igår då bussarna slutat gå, fick oss en bra och nyttig pratstund med honom. Jag vet nu allt, hur det ligger till och hur jag ska göra. Höll på att köra på ett rådjur med...



Rådjursadel hade ju faktiskt smakat gott ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se