090114


                                                        

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart, har idag haft sov morgon och har det enda till klockan 16 då det är dags att börja jobba. Jag hoppas verkligen att jag inte får dåligt besked när jag kommer dit. Med 8 st magsjuka på avdelningen är det en hel del jobb att göra.
Började skolan i måndags också, känns så otroligt roligt och mycket mer givande än att läsa Ekonomi. Här känner man verkligen att alla lektioner är givande och betydelsefulla. Jag hade ju sån tur som faktist känner en enda i hela klassen på 30pers. Tur att Janni också läser endel kurser med mig.

Lägenheten är storstädad och klar så det är inget jag behöver tänka på när jag kommer hem från jobbet. Ska kika i min överfulla kalender nu och planera in lite fritid bland alla lektioner som nu tar över dagarna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja precis.. Större än vad man redan har ;)

vad pluggar du för något? nyfiken

2009-01-14 @ 13:00:28
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se