Aussie smooth mate shampoo

Okok det här är typ ingen shopping blogg eller mode blogg så sätt...men jag måste ju berätta om en produkt som jag köpte igår och verkligen gillar! Tvättade håret igår med den och jag har aldrig haft så silkeslent hår! Eftersom jag även färgade håret igår, kol svart igen så köpte jag schampoo för färgat hår. Som vanligt finns det en nackdel, man får massor av volym, jag fick det i alla fall. Och guuuudarna ska veta att jag inte behöver mer volym. Som min frisör sa när hon skulle voffla mitt hår
 
-"öhhh...vi får nog sluta volymspraya och tuppera håret på dig för du har så mycket volym så det skulle bli föööör stort"

Men om man har typiskt skandinaviskt hår typ så är det nog riktigt bra!
AUSSIE SMOOTH MATE SHAMPOO 300ML

99 kr/st på Kicks med clubkortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se