Amor vart är du?

Ibland önskar man att Amor stod och knackade på ens dörr och sa : "Ezgi! Jag har hittat den grymmaste kille du kan tänka dig och hans hjärta bankar bara för dig"  Men vi kan inte få allt i livet och jag har tappat hoppet för kärleken.Suck...

Äsch nu till nåt gladare!
Det är den 25 vilket innebär löning, hade varit så för mig med om jag hade kommit ihåg att posta ett jäkla papper. Men jag håller ut till nästa vecka.
Jag tänkte sätta mig ner och äta min lunch, lite sent men har haft annat att stå i.



Jag myser med min söta tjockis katt istället....där får man alltid kärlek!

Kommentarer
Postat av: bea

svar: aw, va gulligt skrivit! :)

Du kommer också hitta din kärlek någon dag.. Jag trodde det var omöjligt för mig men sen en dag så hittade jag min prins :) hihi!

ta hand om dig, kram

2009-02-25 @ 17:51:27
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se