Som Skalmans klocka!

Klockan är 15.05 och det är dags för Ghost whisperer. Alltid samma visa varje dag, jag lägger mig i soffan och väntar på att det ska börja för sedan när det är ca tio min kvar kan jag knappt hålla ögonen öppna, och jag somnar sååå skönt. Det är lite som Skalmans klocka liksom, tvn bestämmer när jag ska somna!

Idag är jag då absolut inte den piggaste, vi fick så klart för oss att gå till Rymd en sväng, men vem fan försöker vi lura?? När tusan har vi gått ut "en sväng"? Vi blev ca 30 pers som firade "lill-lördag" där uppe, blev en hel del dricka! Jag blev kvar ett tag och vid halv ett och efter en flaska mousserande fick jag dra mig hem. Idag kom G förbi med mat och cigg han blev min räddare i nöden! Dock har jag absolut inte hunnit göra det jag skulle göra idag, som:

  • Gå till banken och betala vissa räkningar.
  • Köpa hårfärg då jag nääästan bestämt mig för att ha kolsvart igen!
  • En sväng förbi systemet för att fixa allt som behövs över jul och nyår, orkar inte stå i nån kö i mellandagarna.
  • Hem till mamma för att äta middag.


Ikväll är vi med i finalen på Music Quizen, nu jävlar ska vi vinna allt och slå ut EMD. Ett gäng som varit med sen starten varje torsdag och alltid vinner. Det är väl meningen att det ska festas till idag med men jag orkar verkligen inte! Det blir en trip hem efter Harrys känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se