Infinety!



Maaaah gaaah jag tror jag är helt hooked på den här låten!

Skön dag idag, hände inte så mycket vilket var perfekt. Mini-uppkörning med trafikskolan, där jag var sååå bra! Bara lite till så är kortet mitt. Sedan hem till lilla oscar, mycket söt unge det där som bara ler åt mig, tills jag kittla honom med mitt hår och han gapflabba...sen hem till Nils och se på medans han packa...okok jag såg inte bara på..jag peka lite också och sa "Men det där kan du ju inte slänga, hallo sentimentalt värde??"

Suck...nu drar han snart : (

Nu ska jag slänga mig på sängen ny duschad och heeelt näck..hehe..ja jag är ju en nakenfis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se