Karma?



Varför finns det alltid en viss tid på året eller månaden överhuvudtaget då allting bara går fel...?

Det började med en sak som jobbet....och sen var det gbg trippen som nu inte blir av, vilket inte är en sån stor grej egentligen. Men med mitt humör just nu så är det en sån stor grej att jag flippar upp i taket snart. Sedan är det en tredje sak, som jag inte kan snacka så mycket om. Men det sårar mig just nu, och jag sårar mig själv mer när jag inte vet vad jag ska göra. Jag vet vad JAG känner, och ibland önskar man att man kunde styra vad andra känner...

När man är en person så är allt så mycket lättare, man behöver inte tänka på vad andra tycker om en, vad andra tycker om ens personlighet, ens karraktär, ens livsstil, ens bästa och sämsta sidor. Att dölja att man kanske faktist tar en glass för mycket. Eller att man faktist gråter när någon dör i Greys Anatomi.

Mina svagheter syns så väl tror jag...när jag är kär..och det gör mig återigen rädd, vill jag vara med någon som lär känna mig på djupet. Måste jag dela med mig alla mina hemligheter igen? Jag har varit singel nu i snart två år, och under de två åren lärde jag känna mig själv och jag visste precis det jag sökte efter, men det jag sökte efter var kanske inte riktigt det jag fann, Karman har så inte varit på min sida på sistonde. Jag försår inte hur mycket ont jag har gjort för att få så mycket ont tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se