Musik bloggen...

Ibland undrar jag varför jag inte bara bloggar om musik, för det känns som om det är det enda jag gör. Musik är viktigt för mig och jag lyssnar på det i princip hela tiden...jag gillar att hitta nya låtar och nya band. Musik är mitt liv...
texterna kan stämma perfekt med det jag känner och det jag vill säga. Att lyssa på Wonderwall och säga orden "I don't belive that any body feels the way I do for you now" stämmer så bra just nu. Jag lyssnar, tänker efter, och när låten är slut har jag förstått.

Adele - Hometown glory




I've been walking in the same way as I did
Missing all the cracks in the pavement
And tutting my heel
And strutting my feet
"Is there anything I can do for you dear
Is there anyone I can call"
"No and thank you
Please Madam
I ain't lost
Just wandering"

Round my hometown memories are fresh
Round my hometown
Ooh
The people I've met are the wonders of my world
Are the wonders of my world
Are the wonders of this world
Are the wonders now....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se