Torgkaffe!

Oj det var hela fyra dagar sen jag bloggade märker jag. Då kör vi...

Gårdagen var otroligt mysig, jag och Kristina började med att hoppa studsmatta hemma hos mig tills vi var heeelt slut. Vi hoppade med min syrra och min kusin Robin :D
Sedan bestämde vi oss för att dra och köpa cigg och på vägen hem bestämde vi oss för att gunga lite. Så vi drog till granngården och där finns liksom en sån där gungbräda som ser ut som ett upp och ner vänt V. Skiiiiit kul var det verkligen. Det var länge sen jag slängde av mig skorna och gick barfota i sanden. Vilken känsla av att vara liten igen!!

Efter att ha gjort oss iordning och drukit upp mitt rosevin så drog vi vidare till Stadt....ja just det. Vi hade en liten disskution också med Kjell och mamma innan vi gick. Kan alkoholism föras över till nästa generation även om man inte har några blodsband.? Jag tror starkt på det medans Kjell sa att man var tvungen att vara släkt.

På stadt var det mest uteserveringen som gällde. Det var SKITKASS musik och jag ville bara sitta och snacka o mysa. Träffade Teo och Anders och hade det trevligt på dansgolvet. Vid 2 drog vi vidare för att leta efterfest. Men det sluta med att vi satte oss på Torget med folk från kyrkan och drack kaffe....sedan mat på Torngrillen och min kväll avslutades i perfektion. :) Men det är min lilla hemlis.

Hemma vid halv 5 så slockna jag relativt snabbt.

xoxo Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se