Salvation

Aaaaa fucking tjo!
Jag orkar inte snörvla mer, jag orkar inte snyta mig mer, jag orkar inte nysa mer...oh lord ta mig härifrån nu!
Om ni tyckte att jag inte gjorde nåt vettigt igår så har jag fan inte gjort nåt vettigt idag. Jag vaknade vid 7 med en otrolig ryggvärk och sen in i duschen...och efter det...somna jag om!
Det enda vettiga jag gjort var nog att tömma diskmaskin. Jag tror jag ska sätta mig i bastun idag med, min rygg värker ordentligt av nån anledning.

 Vi kör en klassiker på det så får jag se om jag blir nåt varmare i kroppen!


 The Cranberrys - Salvation

Emilie från jobbet ringde förut, det verkar som om det blir smögen istället för Halmstad...gör mig inget för det är lika kul...MEN inte priset för ett rum i 3 dagar..1500:- Öhum....njaaa. Jag får väl se, det är antingen pest eller kolera. Betala dyrt för att ha kul eller stanna hemma och ha tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se