Pina Colada och sex and the city.

Piña Colada


Igår kväll var nog det mysigaste jag varit med om på länge. Vem fan behöver en pojkvän när man har en bästa kompis ;D


Jag träffa Angelica vid 21 och tog en kort promenad till staden, vi bor gärna mitt i den så det blir inte så långt att gå. Sedan gick vi och satte oss på Stures uteservering, jag fick Angelica att dricka Pina Colada för första gången. Otroligt god!
satt vi där och prata skit om allt och alla :P hehe...och bara hade det mysigt. En pina colada och ett glas vin senare drog vi hem till Tobbe. Det vankades sex and the city box och stooooooor chokladkaka a la Liseberg. Och självklart satt man där och tänkte på hur man också ville ha det som tjejerna har det. Jag vill också klä upp mig för en killes skull, träffa honom på nån restaturang och höra honom kalla mig för snygging....suck.....ja ok det har redan hänt mig förr...men va fan jag vill ha mer!!!!
Vid två somnade vi båda i Tobbes säng...kanske för att jag gick upp kvart i 5 liksom : /.

Mycket trevlig kväll....
och du....jag såg dig allt. HOT TAMALE!

xoxo / Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se