Min sjukdag

Som sagt så är jag ju sjuk, när jag är sjuk så blir jag otroligt rastlös och jag får myror i benen. Idag har jag...




image1065

  • Duschat 3 gånger
  • Bastat 2 gånger
  • Messat 3 pers om vi kanske skulle ta en promenad
  • Lagat mat 2 gånger
  • Bakat socker kaka 1 gång
  • Packat alla saker 100 gånger typ
  • Nyst ett bra antal gånger
  • Borstat katten 5 gånger
  • Tittat på tv i 5 timmar eller nåt...

Oh lord....gör mig frisk så jag kan göra nåt vettigt utanför dörrarna istället...

Idag är det 12 dagar kvar tills jag flyttar!






Kommentarer
Postat av: a

hihi de va inte lite grejer
hann me o göra :P jag kanske borde bli sjuk o göra grejer .. ^^

2008-05-20 @ 20:21:52
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se