Atjo!

Ligger hemma och är fett sjuk alltså..jag pallar inte att vara sjuk på min semester..jag som hade planerat att jag skulle vara hemma oh softa och ligga ute och sola etc etc....ifs så suger ju vädret med..men ändå...jag har SEMESTER NU!!!
Min hals kliar som fasen och svider gör det med...så det kommer väl bryta ut i nån über förkyldning antar jag!

Jag har fått typ klagomål om att jag bloggar alldeles för lite...hm....ja jo det gör jag faktist, jag brukade blogga flera gånger om dagen, nu är det mer 5 gånger i veckan...men man orkar inte alltid sitta och vräka ut saker om sitt liv. Just nu händer det inte så mycket heller...


Men snart....då jävlar kommar Mormor och Morfar...får väl se om det blir nåt liv av det då. Jävlar vad skäll jag kommer få över att jag flyttat och att jag ska tatuera mig. Samma dag som de kommer ska jag också flytta...jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt då jag också börjar jobba natt samma dag. Då borde jag ju alltså sova på dagen istället för att flytta :S

AAAAATJO! / Ezzo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se