Årets första dopp.

Det blev ett jätte trevlig eftermiddag igår vid "Stigs brygga" ?? Efter att ha inhandlat kvällen grillning och sedan dragit iväg så var vi nog framme vid 5 tiden, vi började med att fiska lite och Tony fick upp en liten Aborre som sedan grillades. Min mask tog de bara och drog iväg...de jävlarna!
Sedan tände vi igång grillen som vägrade brinna men efter lite hjälp av mig och lite pinnar så fixade vi det ;D
Tror ni mig om jag säger att jag var först i vattnet också....guuuud vad jag hade sett fram emot det.

-Det är inte så kallt...man tappar bara andan först...hehe

Så drog Angelica och Tobbe också i. Innan grillningen så kom det ett barnkalas och slog sig ner PRECIS där vi satt. Vilket resulterade i att vi blev förbannade allihop och förstodd inte hur de vuxna inte kunde respektera att vi satt där och tänke äta och ha en lugn tid för oss själva. Jag hatar när folk förstör för andra och inte tänker efter innan. Det hela ledde till två saker!

1. Jag ska kanske ALDRIG skaffa ung jävlar.
2. Jag ska fan bo i stan hela mitt liv....möjligt vis skaffa mig en sommarstuga långt borta från civilisationen. För i stan finns inga ungar...alla var nog på barnkalaset igår på landet!

Jag märker verkligen hur jag har förändrats..jag är absolut inte den jag var för två år sedan.

xoxo Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se