Torsdag 11.03

Gooooodmorgon. En UNDERBAR dag idag. Fråga mig inte varför tycker bara att det är så av nån anledning, vaknade upp lite stressad med lugnade sen ner mig när jag fick pli på mitt hår :P
Har precis lagat till mig min lunchlåda så jag slipper tänka på det sen. Ska antagligen ner till stan för att kika på underkläder- jag behöver sååååå fler.

Gårdagen vad ganska skön den med, gick upp vid 12 och drog till stan, käkade lunch med Angelica och sedan drog jag iväg til jobbet för att gå på möte med Facket. Otroligt dyrt nu bara då aliansen höjde avgiften från 350 till 699 kr / månaden (!!!!)
Efter det så var det jobb som gällde, jag har nog aldrig haft så kul på rasterna. Amanda var verklgen på g igår ;D men eftersom jag stod upp hela kvällen igår hade jag riktigt ont i benen och kunde inte sova pga det.

Idag ska man lägga Mozarella vid linjen, blir skönt så jag får sitta ner hela dagen istället.

Ciao så länge då

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Ff

Fy fan,vilket fack är du med i?

2008-03-27 @ 22:44:51
Postat av: Ezzo

Livs tror jag det hette faktist.

2008-03-28 @ 10:10:04
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se