Punkt slut.

Det får bli det sista inlägget för idag. Känner inte för att sitta framför datorn en enda sekund mer idag.

Har varit ute och gått i en timma. Otroligt uppfriskande och jag hade tur som hade solsken och inte moln som jag förutspådde. Efter det en lååååång dusch och lite tid i bastun faktist. Imorgon blir det nog träning innan jobbet och lite bastu då med.
Mitt humör har varit lite upp och ner men just nu är det mer upp då jag tänker på att jag ska jobba imorn. Är det något jag verkligen älskar så är det att jobba, att tjäna egna pengar och att sedan kunde spendera dom så klart. Men är det nåt jag älskar mer så är det ändå att jobba med händerna. Att efter att dagen är slut så slipper jag oroa mig över om jag gjort allt jag ska. Man gör sitt jobb och 8 timmar senare så är det fri. Att  jag sedan har något mål med mina pengar känns så jävla bra. Jag tror jag kommer klara av jobbet galant.

Well people, let's call it a wrap!

/ Ezzo




image944

Kommentarer
Postat av: a

kul att du kommer jobba imorgon igen :D *ler* gud va skönt de lät me en långpromenad...får jag nog passa på o ta när nästa soldag kommer :P

2008-03-16 @ 22:21:19
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: ida

Hej hej>!"
så hur hitta du lilla mig då?!

2008-03-16 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se