ONSDAG, woho!

Messar med Angelica just nu om att käka lunch ihop. Tjejen måste ha mixat ihop det där med lunch och middag...hon vill äta lunch på stan med mig EFTER jobbet. Alltså klockan tre :O What...vem äter lunch då? :D Men det går inte för då är jag på väg till jobbet. ^^

Ringde vårdcentralen idag för min chef säger att jag måste röntga handen. Gissa vad dom sa...
- Ta en ipren så blir det nog bättre....
Jag har en stooooor lust att köra upp den där iprenen på tanten som svara!!!
Jag har ont och kan inte böja handen, och nu har det "spridit" sig till armbågen. Ni ska bara veta vad ont det gör att skriva nu. Men eftersom jag kan använda handen så är det inte bruten...hallo...det onda då :.(

Gaaah nu går jag och lägger mig innan det är dags att jobba igen.


 
image954


/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

2008-03-19 @ 12:56:05
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se