Muslimen i mig...

Jag kan verkligen inte kalla mig för muslim för jag har nog brytet varje "regel" som finns.
Jag festar, jag har rökt, jag super, jag har tatuering, jag har sex etc etc etc... jag är lite av svartafåret i familjen.

Men så idag fick jag för mig att youtuba Sami Yosuf och lyssna på hans låtar. Det finns något inom mig som får håret i nacken att resa på sig varje gång han säger Allah...kan det vara så att jag faktist behöver något att tro på. Många använder sin tro för att komma nån vart i livet, "his companion" som han säger kanske är något som behövs i mitt liv med. Jag har kallat mig själv för ateist hittills...men mycket beror nog också på att jag mer tror på vetenskapen, big bang och allt det där.



Sami Yusuf

/ Ezzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se