Mer skor...åt herrar

image924

Jag hitta de här skorna på en hemsida. Skorna är faktist jäkligt snygga herrskor. Jag fick GENAST flashbacks till min chef i Göteborg på Driftcentralen. Johan hette han, Johan var 30 år,  blond, kort hår, smal men ändå vältränad, förbannat jävla skit snygg!!! Han hade en riktigt jävla fin stil, kunde komma till jobbet i solbriller, svart trenshcoat, snygga jeans och de här skorna, och jag mötte honom alltid när han rullade ner i garaget under byggnaden med sina nya bilar. Då kunde jag faktist börja dagdrömma lite. Damn om man hade en kille som han. Han hade i början av sin karriär jobbat med kläder. Det syntes kan jag säga. Tror det var nåt på NK. Det kunde ibland vara en pina när man gick till jobbet. Visste inte hur jag skulle stå ut med att ha en sån snygging flåsandes i nacken på en när han hjälpte till med datorn. Sedan sa jag upp mig, pallade inte med surgubbarna, och det hela avslutades med en firma fest på SOHO. Fasen vad kul jag hade den kvällen, det var då jag och Sanna blev vänner med :D

Det jag försöker säga är, det är vad jag tänker på när jag ser skorna...vad tänker ni på? ;)

Klicka på bilden för att komma till sidan med skorna.

/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se