Lorea'l Nutri Soft

image890

Kommer väldigt snart att få hem tre st stora flaskor av Lorea'l Nutri Soft 24h. Har aldrig testat den men känner endel som använder den. Får väl se vad jag tycker, har ju som sagt tre st falskor så det är väl bara att smöra på ;D

Har förövrigt en tråkig kväll. Jag funderar på varför jag inte har köpt nån ny ansiktsmask??
Ligger och kollar på Miami Inc och fantiserar ihop mina framtida tatueringar. Måtte det ske snart!

Skulle gått till Solariet idag men jag känner att jag inte har nån ork för nåt annat än att lyfta fingret och byta kanal. Ska nog faktist ganska så snart gå och lägga mig. Så sov gott där ute i cybervärlden ;)

/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se