God natt då

image903


Dags att knyta ihop den här säcken för dagen då.
Har varit en händelserik dag må jag säga.

  • Jag fick lägenheten
  • Jag fick kolla in Garströms nya inredning...(varför heter det Garströms och Söderströms, det är ju inte så att det strömmar in folk precis :S)
  • Jag hittade lite saker till min nya lya (billigt billigt, nu har jag kaffekokare så jag kan bjuda på kaffe)
  • Jag var på promenad med Erika (kort men ändå bra)
  • Jag överlevde med -16 kronor på kontot. (Öhum..ja...)
Ja...inte så mycket att hurra för kanske, men allt som allt så var det en bra dag.
Sov så gott nu alla fuckers där ute. Imorgon är det nya tider och nya sorger.

/ Ezzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se