Gla påsk dåra!

image960

Glad påsk på er!

Jag är inte den som är den jag är den andra...alltså firar jag inte påsk, jag funderar på att bojkotta den helt. Kristendom är inte min religon och jag har aldrig fattat grejen med att ha ägg? Nästa år tar jag mig nog en trip till Thailand eller nåt istället. Indonesien kanske, har en vän som är på väg dit nu...eller var det hem kanske? I alla fall...glad påsk på er som nu firar det hela.
Det blir nog lite buffe med min moster och hennes man, tänkte utnyttja honom lite för att tejpa om min hand :D men jag tänkte INTE äta ägg eller påskgodis...icke sa nicke!

/ Ezzo

P.s kanske faktist troligtvis kommer upp lite bilder från idag då jag nu ÄNTLIGEN orkat ladda kamera batteriet ^^. Inte lätt när det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se