Det må jag säga...

..att det var ett hemskans matte B prov. Jag vill inte ens veta vad jag fick för jag känner på mig att det inte ens var godkänt :S. Men....who gives a fuck! ;D

Finns viktigare saker i livet än ekvationer med x y z bla bla bla. Eller det att man ska faktorisera ekvationen så långt som möjligt?? Huh? Snacka om att jag såg ut som ett fån. :P Jag satt mest och tänkte på annat faktist. Typ helgen som var, saker man måste prata med en viss männsiska om, att Kinah också hade prov idag, undra hur det går för henne o så :D

Måndag morgon då...god morgon för er som precis vaknat. Idag verkar vara en lugn dag. Ska nog dra till gymmet snart tänkte jag innan jag somnar i soffan.
Hade den skummaste drömmen inatt. Hade att göra med en gammal kk...vi fick typ barn ihop. Jag vaknade alldeles svettig och panikslagen! Jag vill inte, och absolut inte med honom...urk. Fast jag tror vi skulle få snygga barn ihop :D hehe.
Nepp inga barn gjorda på sisådär 7-8 år här inte. Första hand kommer karriären nu.

image920

HAHAHAH just min sorts humor ;D

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! jag dor av skratt!!

2008-03-10 @ 11:51:45
Postat av: eugenia

det va jag som skrev det dar assa... hahaha sitter fortfarande o skrattar ^^ rolig bild! XD

trakigt med matteprov dock... :(

2008-03-10 @ 11:52:43
Postat av: Ms.Behavin'

Ahahaha, så jääävla roligt asså!!! Sötnos, mitt prov gick toppen=) Synd på ditt äckelmatteprov bara.. It will be well gooood I think (med mexikansk brytning) Hehe, å där ser jag pet-killen!! Erland hette han! Vi tänkte förresten dra till överby nån dag o shoppa, alla lugg flickor! Och du SKA med;P

2008-03-10 @ 19:44:08
URL: http://msbehavin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se