Saturday night live!

Det har nu hänt för andra gången, andra gången I TELL YOU! Jag måste kolla upp ifall jag inte har någon slags mental sjukdom i familjen. Jag har börjat få olika små ticks. För andra gången nu när jag sträcker mig efter hårsprayen när jag egentligen är ute efter tandkrämen. Det är som om jag vet att hårsprayen är det handen är ute efter, för den passar bra där. Min andra ticks jag har är hemma hos mamma i trappan. När jag ska ta det tredje sista steget längt upp så är det som om jag måste hoppa över ett steg, men jämt när jag gör det så är jag omedveten om det och hoppar och ramlar...och slår mig...REJÄLT. Vad fan är det för fel på mig?

I alla fall....skit samma...

SItter hemma nu och tar mig ett glas vin, Kjell och Pelle var här tidigare idag och bar upp min skänk, monterade ihop min lampa, satte upp en hylla och skruvade åt några skruvar. Det börjar kännas mer som hemma nu.

xoxo Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se