Work it baby!

Torsdag kväll och jag har haft en underbar morgon i någon annans famn. Men vi sa hejdå vid två då vi båda skulle träna idag och jag traskade hemåt till mamma där det vankades tårta. Mums!
Men just när jag bokat tid på Sirius så ringer Angelica av sig och säger att de ska fiska vid Alnemans stuga. Så klappat och klart så var träningen avbokad. Men då måste jag säga att jag i alla fall försökte med att skjuta upp fisket till nån annan dag så att jag kunde få träna lite. Men hepp...
Äsch det finns en dag imorgon också för träning. Varför vara inomhus och svettas när man kan göra det ute i solen?

Nu måste jag skynda mig iväg. Undra vad för somrigt man ska ta på sig nu då? Det får inte vara för lite då vi ska åka båt liksom. Hm...well...skeppohoj då.

Just det ja...här är ena tatueringen...lite suddigt kanske,




Kommentarer
Postat av: Alexandra [lolabrin]

haru redan tatuerat dig eller ska du ha den så? ;) ser fint ut :D

2008-07-10 @ 22:45:35
URL: http://lolabrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

här har du min blogg..

haha om du orkar läsa mer än ett inlägg så är du inte dålig.. ja skriver verkligen bara ner osammanhängande skit.. men men

vi ses väll snart på jobbet :)

kram / maja

2008-07-14 @ 16:39:40
URL: http://crazykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se