This is my body!

Jag kan här och med nu säga att jag är ny...tatuerad så klart! Äntligen fick jag det gjort. Den första på benet gjorde så satans ont! Men inte den i nacken, vissa stunder känndes det mer som massage. Nu är jag redan sugen på en till. Och jag vet redan hur den ska se ut och hur stor den ska vara. Och tro mig, min nästa och kanske möjligtvis den sista går från axeln och ner till svanken. Den är en stor en.

Jag funderar på vad det är för slags känslor jag har i kroppen just nu. Att träffa någon ny, att få sova med nån man tycker om, bara krypa ihop. Allt det där underbara..det är nåt jag njuter av just nu.



 Kate Nash lyser upp min gråa dag just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se