Sverige sverige älskade land.

Torsdag kväll och jag är ledig idag. Woho!

Idag har jag hälsat på min nya kusin. Mycket söt må jag säga, jag har redan bytt blöja på honom. Det börjas redan, som äldst bland alla barn i släkten har jag bytt många blöjor och mättat många magar. Precis som min mamma gjorde för alla sina fyra syskon. Hon brukar berätta om hur hon hade en av sina syskon i en sjal på ryggen medans hon mjölkade kossorna. Ha va sött!

Medans jag tog en cigg nu på min franska balkong kom jag att tänka på en sak. Ja..jag tänker mycket när jag sitter där i tystnaden. Så det blir bloggen som blir lidande nu :D
Jag kom tänka på hur underbart sverige är på sommaren. Alltså for real! Tempraturen är helt perfekt, det behöver inte bli varmare, och när det är för varmt så blåser det alltid lite. Det regnar men det går över snabbt och när det regnat klart så är allt grönt och fint igen. Precis som det ska vara.

Well nu ska jag kika på nån av alla 7 filmer jag lånade av Pelle. Ce yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se