Filsbäck is not the shit!

Här trodde man att man skulle få njuta av sommarvädret i filsbäck i lugn och ro med vänner. Men hepp så fort vi kom dit kände jag igen bilen...oh nej inte dom!
Och så fort vi satt oss till ro på en bra plats, kom dom...exet och familjen. Det första jag kom tänka på var "Så långt bort som möjligt tack! " och det sa jag med, Varför ska de komma och förstöra vår lugna tid. Nej tack, håll dig undan mig säger jag bara.

I alla fall, sedan när de gått var allt frid och fröjd igen. Solning och bad var tiptop!

Och nu ikväll ska jag snart iväg på nån slags festival. Väntar bara på att Angelica ska bli klar...;D

Festival people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se